søndag den 15. august 2010

Weekend, kys og kram?

Så er man hjemme efter en utrolig begivenhedsrig og overraskende weekend i Hadsund! (og det er positivt ment). Lige nu sidder jeg bare på mit værelse og kigger ud af vinduet og ser solen gå lige så stille og roligt ned over det rimelig stille kvarter jeg bor i.

Anyways - så har jeg som sagt her i weekenden brugt det meste af min weekend, eller hele min weekend i Hadsund, hvor jeg har været til fest til en af mine bedre venner. Og når man er i selvskab med de mennesker der som regel er med til disse meget fede arrangementer, er der altid garanteret hygge, druk, dejlige mennesker og god mad, hvilket hver for sig er godt, men blandet sammen er det for mig nok en af de bedste ting der sker.


For at citere Nephew: "And I’m a fan of holding hands and letting go
And of being so in love but not letting it show"
For hvor fuck i helvede hvor er jeg glad!! Fredag var fed, lørdag var kanon, men allerbedst da Malene kom :) Og turen hjem i bussen var bedst. Håber det holder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar