onsdag den 11. august 2010

Random tanker klokken halv fire om morgenen.

Klokken er nu 03:30, og det er ikke så mange tanker der farer igennem ens hoved. Jeg burde dog blive noget bedre til at spille som Zerg i Starcraft II (screenshots kommer), da jeg lige er blevet udraderet af en Terran army på normal.

Nok spil snak, og over i noget mere seriøst. I går afleverede jeg min lillebror på Nyborg Kostskole Gymnasie, hvilket var ret hårdt. Jeg ved godt jeg ser ham i nogle weekender, men det er alligevel hårdt, efter vi lige har været sammen i lidt over en uge bare ham og jeg, da de gamle og Josefine var på ferie i Italien. Men det er nu også dejligt at have familien hjemme igen, for jeg har da savnet dem :)

Anyways - det her er mit første blog indlæg, og jeg har som sådan ikke rigtig nogen idé om hvad jeg kommer til at blogge om herinde, men det bliver nok noget om hvad jeg egentligt går og foretager mig, tanker, ideer, spil, wow og måske nogle enkelte digte. Har dog ikke nogle nye digte, så henter nok de gamle fra Facebook og ligger dem her ind :)

Men jeg smutter i seng nu (synes jeg selv er en ret god idé) :)

P.S: Hvis du spiller Starcraft II, Wings of Liberty, så giv lige en kort kommentar til hvilken race er din favorit og hvorfor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar